torsdag 4 februari 2010

Sjukdoms blogg??

Nu när jag känner mig frisk så har jag börjat planera in träningspass enligt mitt träningsprogram. Då dyker problem ett upp. Att köra kort intervaller (20sek max) ute är förenat med livsfara med tanke på underlaget och löpband går det helt enkelt inte. Jag har dock hittat en snö och isfri sträcka i stan! Avenyn med sina uppvärmda trottoarer. Så idag var det tänkta att jag skulle gör 20st, 20sek max ryck på Avenyn. Då komm nummer två in i bilden. Vinterkräsjukan! I går kväll slår den till med full kraft på Fia. Så det har blivit en sömnlös natt och VAB idag. Tänkte fixa barnvakt för att komma ut och träna men insåg snart att ingen, absolut ingen vill passa någons kräksjuka barn. Jag hoppas att Fia snabbt blir frisk och att Jag och Ella slipper sjukan.
Det är mindre än 4 månader till Grand Union Canal Race.
För övrigt så försöker Stefan locka/hetsa mig till att redan i år ställa upp i Spartathlon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar