tisdag 16 februari 2010

Intervaller på Kungsholmen.

Betydligt besvärligare att springa intervaller i Stockholm än i Göteborg. Körde första setet gicks längs Norr Mälarstrand. Det andra setet följde Klarasjö. Jag hade svårt att komma upp i puls och var lite rädd för att trampa snett eller halka, då det både var mörkt och bitvis halt. Först under de sista 4 repetionerna i set 2 hittade jag en snö och isfri sträcka där jag vågade ladda på ordentligt. Ryggen och rumpan besvärar mig tyvärr mycket och jag börjar faktist bli lite orolig. Min Naprapat Jesper Nyberg vid Naprapatgruppen 08 (www.naprapatgruppen08.se)är i Kanada för tilfället så jag kanske tvingas att bli "otrogen" om det inte vänder mot det bättre snart. I morgon blie det 90min distans på SATS Zenit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar