tisdag 26 januari 2010

På väg att bli frisk

Var orolig hur kroppen skulle reagera på gårdagens träning. Glad blev jag när jag inte blev sämre utan snarare kännde mig bättre idag. Detta firade jag med ytterligare ett 60min distanspulspass idag. Kändes betydlig lättare än igår och jag kom en dryg 1/2km längre idag.
Nu kommer jag att återigen lägga in tränings-programmet i almanackan igen. 4-5 veckors träning har jag tappat! Surt men det är bara att börja köra enligt plan igen.
Till helgen kommer jag med intresse följa den månghövdade svenska kontinenten som tävlar i Espoo 24h indoor run. Jag var där och hjälpte Stefan Lindvall för ett drygt år sedan.
Anläggningen är helt sjukt stor med 4 stycken handbolls planer med en 400m löparbana runt planerna på våning ett. Våning två har ytterliggare en 400m löparbana och för att toppa allt så ligger det på våning tre en fullskalig fotbollsplan med två basketplaner vid respektive kortsida. Allt under en gigantisk tältduk.
Tävlingen hemsid nedan
http://www.endurance.fi/24/sve.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar