måndag 25 januari 2010

Nya skor

Efter tips från Stefan Lindvall införskaffade jag i dag ett par Brooks Cascadia4.
Hittade dom super billigt på Stadium (599kr). Jag har ingen tidigare erfarenheter av Brooks skor så jag är väldigt nyfiken. Skorna är utpräglade trailskor och kommer att springa in under våren för att kanske bli min tävlingssko till Grand Raid du Cro-Magnon i slutet av juni.
Brooks har marknadsfört skon med hjälp av Scott Jurek, en av världens främsta Traillöpare och vinnare av bla Western State 100. Lite lustigt är det att på innersulan är Western State 100 banan tryckt, det lopp som jag inte fick plats i 2010 och som jag ersatte med Grand Raid du Cro-Magnon.
Mer om skorna på länken nedan
http://www.brooksrunning.com/product/1100581D/123204

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar