onsdag 12 maj 2010

Starkare än någonsin!

Gav mig ut i den Göteborgska vårkvällen (8grader och regn) och begav mig till Vasa Viktorigatan. Det var återigen dags för långa backintervaller. 4minuter uppför, strax under mjölksyragränsen skulle genomföras 6ggr. Ett riktigt kräkspass.

Till min stora glädje så visade det sig att jag var både starkare och mer uthållig än någonsin tidigare! Den längsta,i sträcka räknat, intervallen var den längsta jag gjort någonsin. De övriga intervallerna var lika långa eller längre än mitt tidigare rekord!!!! Med 6 repetitioner så var det också det längsta passet jag genomfört i backen!.

Det här kändes riktigt bra. Jag känner mig stark, mycket stark.
Nu vill jag bara sätta igång med loppet i England.

16 dagar kvar!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar