onsdag 26 maj 2010

Snart på väg

Nu är det mycket nära.
Veckans jobb i Stockholm är avklarat och första etappen på resan till Birmingham har börjat. Först hem och packa väskan med allt som kan tänkas behövas under tävlingen. Sedan försöka sova lite för att därefter göra en sista koll att allt är med.
Några prioriteringar som måste göras är vilken utrustning som skall packas i handbagaget. En lärdom jag drog efter att mitt bagage försvann under resan till Grand Canaria förra året.
Skorna är givna och likaså min pulsklocka. Vätskebältet torde också hamna i handbagaget men sedan så är det inte lika lätt. Vad vill jag absolut ha när jag springer och vad kan jag köpa i Birmingaham. Utrymmet i andbagaet är begränsat så prioriteringar måste göras.

Anspänningen och nervositeten är påtaglig just nu menj ag veta att dem kommer att avta/släppa när planet mot London lyfter imorgon, för att försvinna helt när startskottet ljuder på lördag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar