tisdag 20 april 2010

Vad är problemet???

Körde ett 2timmars distanspass söder om Göteborg. Jag fick en bra dos av aprilväder med sol, hagel, regn och snö om vartannat.
Även detta pass så körde jag med terrängskorna för att se om det påverkade smärtan i tån och även denna gång blev svaret ...Vet inte!
Vad är problemet????
Det dröjde hela 90 min denna gång in det börja göra ont på riktigt men smärtan blev aldrig så intensiv som förra distanspasset.
Passet gick 1/3 i terräng och 2/3 på asfalt och en sak som är säker är att terrängskorna inte pallar den mängden asfalt. I övrigt så tycker jag att det funka bra. Körde nästan med full tävlingsutrustning och med fyllda vatten flaskor och jag är mycket nöjd med utrustningen!
Tempot var i blygsammaste laget men ändå inom distanspuls.

I övermorgon så är det dags för säldamsbacken :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar