onsdag 21 april 2010

Upp och Ner

Nu är det 40 dagar kvar till Grand Union Canal Race.
Det går inte långstund mellan tankarna på GUCR! För någon vecka sedan så var det endast positiva tankar men nu börjar det gå lite upp och ner med den saken.
Tankar som:
-Kommer jag att klara det
-Hur kommer min orientering att funka på natten
-Kommer jag att klara Spartahlons splittider
-Kommer tån besvära mig

Blandas med
-Vilken fantastisk upplevelse jag kommer att få vara med om.
-Jag kommer attt kvalificera mig till Spartathlon
-Va kul att få se en hel ny del av England
GUCR är nyckel till en hel del andra lopp vilket gör att förutom utmaningen så är det mycket som står på spel vad det gäller mina egna tävlingsmål.

Jag tror att det kommer vara så här fram till start och när startskottet avfyras kommer det vara en förlösande känsla.
En känsla av att nu gäller bara här och nu i 35 timmar.

Inget före, inget efter,
bara här och nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar