söndag 28 mars 2010

Inspirerad av andra

Umstead 100mile endurance race, Ursviks ultran, VM i terränglöpning och VM i mixstafett i skidskytte, var några av dagens inspirations källor innan det var dags för mig att ge mig ut på ännu ett back intervall pass.
Jag är inte särskilt förtjust i dessa backintervaller men jag känner verkligen hur dom ger effekt. Mitt huvud och min kropp vill köra längre pass så det gäller att ha disciplinen och hålla mig till träningsupplägget. Redan nästa söndag så blir det ju långt. 100km är planen men det kan bli kortare eller längre.

Ännu en gång så har jag ett längre medelvärde på distanserna per intervall och detta är ett tecken på att utvecklingen går åt rätt håll.
Oros molnet nu är att jag inte kan föra över data från Garmin trainingcenter till Garmin Connect som är den webb-baserad mjukvaran. Detta innebär att jag inte kan analysera puls, tempo och stignings diagram. Jag kan heller inte lägga upp någon sån info här på bloggen. I övrigt funkar klocka utan konstigheter. Hoppas det bara handlar om nån mjukvaruuppdateringing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar